پرسش های متداول

ثبت سفارش

  • ۱- چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی بالن­استور  پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .

جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید . خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.

لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید لباس یا اکسسوری به موارد زیر توجه کنید :

از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.

دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.

از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.

پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارشات من” می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

  • ۲- آیا می توان بدون ثبت نام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟

خیر، شما برای ثبت سفارش درbaloonstore.ir حتما باید دارای حساب کاربری باشید . برای این کار بر روی قسمت ثبت نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید .

شما می توانید:

  • ۳- چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟

در صفحه هر محصول اعم از لباس مردانه ، لباس زنانه ، لباس بچه گانه، اکسسوری و کفش قسمتی به عنوان راهنمای سایز وجود دارد. با کلیک کردن بر روی ” راهنمای سایز″ می توانید سایز مناسب خود را با توجه به برند آن محصول انتخاب نمایید.

  • ۴- آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم ؟

خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید ، آن ها حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.

  • ۶- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل خرید کنم و سفارش من تحویل آن شخص شود؟

بله ، شما می توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله ” اطلاعات ارسال” می رسید با انتخاب ” افزودن آدرس جدید” ، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش به صورت آنلاین پرداخت گردد، تحویل گیرنده سفارش باید به هنگام تحویل آن ، کارت شناسایی داشته باشد.

  • ۷- آیا می توانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم ؟

شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

  • ۸- آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه اینترنتی دیجی استایل تماس بگیرم ؟

خیر  در صورت نیاز کارشناسان خدمات پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت .

شما با اطمینان خاطر خرید اینترنتی خود را انجام دهید .

  • ۹- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد ، آیا فاکتور خرید نیز برای شخص تحویل گیرنده فرستاده خواهد شد؟

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، عبارت “آیا مایل هستید به همراه این سفارش فاکتور ارسال شود؟” نمایان خواهد شد که اگر ‏بخواهید فاکتور همراه بسته ارسال نشود، باید گزینه خیر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید جهت اطلاع، از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌‏شود.

 

پرداخت

  • ۱- چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟

همه مشتریان عزیز فروشگاه مد و پوشاک baloonstore.ir می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند . همچنین جهت رفاه حال شما، فروشگاه امکان واریز کارت به کارت به شماره کارت های اعلام شده در وب سایت را به وجود آورده است. برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر لطفا به صفحه شیوه های پرداخت مراجعه کنید.

شما با هر روشی که دوست دارید می توانید خرید کنید، اما ما خرید آنلاین را توصیه می کنیم !

  • ۲- در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم ؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرترا برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

  • ۳- آیا پرداخت اینترنتی در ir امن است ؟

هرگونه پرداخت اینترنتی، برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید.

 

با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) ، در مرورگر (Browser) وب خود، باید در ابتدای آدرس، https  وجود داشته باشد. و قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

  • ۴- هزینه ارسال سفارش چقدر است ؟

هزینه ارسال سفارش با توجه به کالای مورد سفارش، آدرس تحویل آن و شیوه ارسال متفاوت است که در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان عزیز می رسد.

زمان رسیدن ارسال های خارج از تهران با توجه به مکان تحویل سفارش متفاوت می باشد، معمولا پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت طول می کشد تا سفارش بدست شما برسد اما زمان دقیق آن را نمی توان تعیین کرد.

  • ۵- سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شوند ؟

همه سفارش های مشتریان، پس از طی مراحل پردازش، هر روز تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات فروشگاه می شوند.

  • ۶- آیا می توانم سفارشی که پست پیشتاز شده است را رهگیری کنم؟

بله، شما می توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پست شده را در آدرس زیر وارد کرده و سفارش خود را رهگیری نمایید.

http://itemtracking.post.ir/

  • ۷- تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟

شما ۷ روز فرصت دارید که کالای تحویل گرفته شده را بازگردانید. در صورتی که از ۷ روز بیشتر شود به هیچ عنوان امکان تحویل کالا توسط فروشگاه baloonstore.ir وجود ندارد.

  • ۸- اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟

در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا مراتب را به خدمات پس از فروش اطلاع دهید. شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.

  • ۹- اگر کالایی که خریده ام ایراد، زدگی یا آسیب دیدگی داشت یا اینکه سایز آن مناسب نبود باید چه اقدامی را انجام دهم؟

لطفا حتما صفحه رویه های بازگرداندن کالا را با دقت مطالعه کنید ، در آن جا تمام این موارد با جزییات کامل نوشته شده است. شما همچنین می توانید با استفاده از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما آمده است با کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی baloonstore.ir در تماس باشید، آن ها شما را راهنمایی خواهند کرد.